annalinepersson

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av line persson - 31 januari 2012 00:06

God kväll! Meningen att jag skulle ha bloggat i helgen men hade ganska mycket annat att tänka på så jag hoppade det. Jag har varit i Vålådalen på utbildningsläger med steg ettorna (de i min ålder). Ministrant-utbildningsläger med andra ord. Väldigt lite sömn, dåliga kläder för den kalla blåsten(framför skor), coldplay & mars i lurarna, extremt kalla golv, rå kyckling och ett x- antal snömulningar. Min helg kort och gott. Det jag kul, det var det men det var inte riktigt som jag trodde det skulle vara. Men kul var det! Idag så har jag varit hemma pga världens huvudvärk, snuva och hosta. Ett resultat av för lite sömn och dåliga kläder, tyvärr. Har inte så mycket mer att komma med för jag är så himla trött! Men jag ska uppdatera imogon, jag lovar! Kram /L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Anna Line Yvonne Persson Lindström och är 16 år. Jag använder denna blogg för att uttrycka mina tankar och känslor genom musik och ord.
Läs & tyck gärna till! Sprider även andras texter om så önskas.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards