annalinepersson

Alla inlägg under mars 2012

Av line persson - 21 mars 2012 19:08

Hur är det med er? 

Med mig är allt riktigt bra! Har inte gjort så värst mycket sen senaste gången jag bloggade.

I måndags så var jag så klart på skolan trots de förbannade mensvärkarna så när jag kom hem tog jag det lugnt (för det finns så mycket skoj man kan hitta på i lilla fjällsta.. Den lilla jämtländska byn omvärlden inte vet existerar.) Små-pluggade lite men var mest "social" på facebook. Hehe, är inte beroende, nej nej..

I tisdags var jag till skolan som alltid (duktiga jag!) men sen så for jag och Sophia till ungdomsgården i Bräcke. Satan vad jag saknat det! Det har ju varit lite till och från med förstörelse, tyvärr, så det har varit stängt några gånger de senaste veckorna. Men jag tyckte folk skötte sig ovanligt bra och jag, Sophia och Monika hade en riktigt rolig kväll med många skratt, pussar och slickade kinder.

Idag har det varit riktigt chill på skolan. Hade bild hela morgonen och fick gå tidigare och äta en skitgod vegetarisk lunch! Sen hade vi håltimme till två och sista lektionen gick åt till att skratta åt folk på facebook men prinsessan lillsatan Monika!

Men vad ska jag hitta på imorgon då? Skolan förstås! Vi har en "jobbaikapp dag" imorgon så vi fick sätta upp ett eget schema. Det fick bli två lektioner bild, två so-lektioner, en mattelektion och ett pass i datorsalen. Känns bra för då får jag verkligen en chans att göra klart vissa inlämningsuppgifter jag inte.. lagt så mycket energi på. Sen blir det till att gå på 8;ornas konfaträff för att terrorisera dom i lite över en timme. Kommer bli awesome!

Ni ska få se en ny och helt otroligt vacker bild på mitt favoritband! Dave's intensiva blick är så otrolig..

Men nu ska jag gå och baka en smarrig hallonpaj och sen krypa till kojs för jag är så himla trött!


Jo juste, ska tipsa om en blogg jag hittade för någon timme sedan! Fick helt plötsligt enormt stor lust att börja fota mer efter jag skrollat igenom denna begåvade kvinnas blogg! Tycker verkligen ni ska kolla!

http://bloddroppe.wordpress.com/

/Kram Line

Foo Fighters:





Josefine Jönsson:  





Av line persson - 18 mars 2012 16:51

Sometimes I wish I were an angel, an angel with wings of steel.
That could correct all mistakes and let people forget all wrongs.
But I've learned that angels only exist in the snow.
Dagens låt: 

Av line persson - 17 mars 2012 23:23

Hehe, hej på er småfisar! Sitter och kollar på en av sveriges sämst producerade filmer någonsin tror jag.. Bröllopsfotografen. Suger! Men har inget bättre för mig så sitter här ensam i mörkret med en skitfilm och tjockar popcorn, paprika och pommac. Så jävla gött! Har inte så mycket mer att komma med tyvärr mer än att jag hitta en grym blogg med en grymt söt tjej jag tycker ni ska checka in! http://carolineegyllingg.blogg.se/ 

Sov så gott!/L

Av line persson - 15 mars 2012 22:45

Hej alla söta! Kom nyss på att jag inte bloggat på typ en månad, väl lång paus kanske men glömde helt bort. :P

Sitter med ett skolarbete som ska vara klart tills imorgon.. Drygt! Plus att jag ska hinna duscha eftersom det är klassfoto imorgon och vill se så bra ut som jag kan! Hade kunnat gjort det idag eftersom jag varit hemma från skolan för jag var för trött från gårdagens äventyr men har hjälp till hemma med tvätt, mat och massa annat skitgöra medans pappa satt och latade sig framför datorn. Orättvist eftersom jag gått och haft skitont i magen hela dagen! Men vad gör jag inte för min kära pappa? 

Nej men ska ta och skriva klart artikelskiten och sen gå upp och duscha. Börjar få panik eftersom klockan redan är elva! Men lovar att jag hör av mig något i helgen och jag lovar att lägga ut fortsättningen av Emma & Moa så fort jag fått finslipa den lite. Kram/L

Presentation


Jag heter Anna Line Yvonne Persson Lindström och är 16 år. Jag använder denna blogg för att uttrycka mina tankar och känslor genom musik och ord.
Läs & tyck gärna till! Sprider även andras texter om så önskas.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards