annalinepersson

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av line persson - 13 januari 2012 19:59

Idag så försov jag mig till åtta ungefär men kom inte till skolan för ens vid halv elva. Då gick jag direkt till sjuksyster för att ta en spruta. Inte kul men jag slapp sista lektionen i alla fall. "ur allt ont kommer alltid något gott" eller nåt sånt. Sen efter värdens äckligaste lunch - soppa så kolla vi på film själva i biosalen. Många skatt från mig, Monika, Simon och Natalie men mer hyshanden från resten av klassen. Precis som det ska va! Hehe. Sen drog jag och Monika in till stan och äntligen köpte jag mobilen! Så det är den jag bloggar ifrån nu. Och när man skaffar en ny mobil så försvinner nästan alla nummer så skicka gärna ett sms med namn. Har gamla numret så inga konstigheter där. Ni får gärna adda mig på wordfeud också! linelillenpersson. Hoppas ni får en underbar kväll så hörs vi sen! Kram/L

Av line persson - 13 januari 2012 19:59

Idag så försov jag mig till åtta ungefär men kom inte till skolan för ens vid halv elva. Då gick jag direkt till sjuksyster för att ta en spruta. Inte kul men jag slapp sista lektionen i alla fall. "ur allt ont kommer alltid något gott" eller nåt sånt. Sen efter värdens äckligaste lunch - soppa så kolla vi på film själva i biosalen. Många skatt från mig, Monika, Simon och Natalie men mer hyshanden från resten av klassen. Precis som det ska va! Hehe. Sen drog jag och Monika in till stan och äntligen köpte jag mobilen! Så det är den jag bloggar ifrån nu. Och när man skaffar en ny mobil så försvinner nästan alla nummer så skicka gärna ett sms med namn. Har gamla numret så inga konstigheter där. Ni får gärna adda mig på wordfeud också! linelillenpersson. Hoppas ni får en underbar kväll så hörs vi sen! Kram/L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Anna Line Yvonne Persson Lindström och är 16 år. Jag använder denna blogg för att uttrycka mina tankar och känslor genom musik och ord.
Läs & tyck gärna till! Sprider även andras texter om så önskas.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards