annalinepersson

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av line persson - 18 maj 2012 03:24

Hej alla gossar och tösar! Tänkte att det var dags att uppdatera bloggen och då passar det ju bra med lite småprat om förberedelserna till årets skolavslutning och klassmiddagen. Går ju ut nian så vill ju vara lite extrafin! Har redan lagt ut en bild på de nya klänningarna på fb men kommer nog lite senare lägga dom här med!

Kan ju börja lite kort med håret. Jag ska klippa till hel-lugg så jag verkligen får en tjock och jämn lugg denna gång. Ska även klippa av det en bit för det är överslitet typ och ska även klippa upp det en bit för det har vuxit en hel del! Nu när jag tänker efter så har det nog aldrig varit så långt som det är nu! Men det är ju bara positivt. Kommer även färga det så jag inte har varken urtvättat hår eller världens största utväxt som jag har nu. Så fint så! Har även kollat upp lite klipp på fina frisyrer och fastnade för denna : http://www.youtube.com/watch?v=ytb6uCEhEQI

Tycker ni? Bara att börja öva så det blir så bra som möjligt när den stora dagen väl kommer! Inte så långt kvar nu.. Denna frisyr eller liknande (beroende hur bra det blir) ska jag ha på avslutningen eftersom man ska vara "finare" då. Riktig tråkig tradition måste jag få säga! Eftersom det är liksom ganska stort att gå ut nian här på glesbygden så borde man få se ut som man vill utan att morsan ska vara där och hutta med fingret! Men what the hell? Får väl vara "wild and sexy" (-^^-) på klassmiddagen då istället. På klassmiddagen funderar jag på att köra vågtången genom håret och använda mycket hårspray, tror det kommer bli riktigt snyggt till leopardklänningen! Funderar på om jag ska ha lite fjädrar i också och matcha det med något liknande armband i samma stil men jag vet inte om det blir lite för mycket? Vilka smycken det än blir så ska det gå i silver och inte guld! Har inte så mycket över för guld om jag är ärlig men det syns nog ganska lätt på mina smycken. Har tyvärr inte hittat några skor än så börjar få lite panik men jag ska nog lyckas med det med! Har inte så mycket mer att komma med just nu så jag säger godnatt! Kram/L


Presentation


Jag heter Anna Line Yvonne Persson Lindström och är 16 år. Jag använder denna blogg för att uttrycka mina tankar och känslor genom musik och ord.
Läs & tyck gärna till! Sprider även andras texter om så önskas.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards